JANUARY 5th - Söndag

Har precis beställt ett paket med proactive+.. Ska bli kul att se hur bra det verkligen än... Min hud är såååååå jäkla torr så jag dör.. Har ingen bra hudkräm och jag hatar att gå ut och jaga rett på en bra kräm... Så det kan ju va värt att testa.. Dom har ju skrytt upp det så why not... Dom hade en få-tillbaka-pengarna-om-du-inte-är-nöjd.. :-) 
 
Åkte iväg på gymmet igår för första gången på en månad.. Foten är väl inte helt hundra än, men jag vill inte sitta still längre... Jag känner mig som ett fetto... Åkte iväg senare under dagen och köpte tejp, så jag ska testa tejpa foten så den får mer stöd... Jag tror jag lägger mig ner och dör om jag vrickar till den en gång till... Dom säger ju att har man väl slitit ut ledbanden en gång så är det lätt att göra om det... Så nu är det bara att va extra försiktig... 
 
Jag har en vecka ledigt i april... Vad ska jag göra???? Börjar få panik... SKulle vara perfekt tillfälle att åka och resa lite... Typ san diego eller nåt... miami eller nåt kanske? Måste hitta en reskompis!! 
 
Nä, nu ska jag slå igång en film och sen sussa.. Upp och träna imornbitti, tjoooho
 
Tjingeling! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: