JANUARY 6th - Ny vecka!

Kidsen har åkt till skolan och jag har just precis slurpat i mig det sista av min smoothie.. All snö från helgen har redan töat bort, så nu är det blött och slask ute igen... Just nu är det 10 grader varmt så det lär väl bli lite varmare under dagen också... Jag funderar på att ta på mig kläder och gå på en promenad... Kändes inge lockande att trampa på löpbandet idag... 
 
Ska fixa med lite tvätt sen ska jag svida om... frisk luuuuuuft :-) 
 
Sen ikväll ska jag försöka dra med mig sofie på kickboxing... Är lite osäker på om min fot pallar det men jag ska tejpa!! Och kanske inte sparka så mycket... We'll see we'll see... 
 
Nä, nu ska jag sätta fart! 
Tjingeling! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: