MARCH 10th - Sista dagen

Jahapp... Idag är sista dagen som 25 åring... Imorgon fyller jag 26 och det känns himla fint! På senaste tiden har jag träffat massa yngra folk och dom får en chock när jag säger att jag är 25.. Som om att det vore gammalt?? 
Jag har ingen åldersnoja whatsoever och jag borde inte ha det heller... Jag är ju en färsking fortfarande... 
 
SÅ jag ska fira min fina dag imorgon... Eller, jag har väl aldrig varit mycket för att fira mig själv.. Men jag antar att jag måste köpa en tårta? Jag började dagen imorse med att ta en promenad. Det blev min vanliga runda på 7km, och nu har jag bestämt att vara nyttig.. Så tårta känns inte så lockande... Man kanske kan göra en nyttig variant?? :) 
 
Började helt seriöst kolla på flygbiljetter hem igår, jag är ju ledig lite mer än en vecka i april och jag har inte bestämt nåt än... Men sen kom jag på att eftersom jag är här på förlängning så har jag inget visum. Så då måste jag till ambassaden och fixa nytt för att ta mig in i landet igen... Så det sket sig :-( Det hade varit skönt att va hemma i tio dagar faktiskt.... men men
 
Det är bara 5 månader kvar nu.... INGENTING!
mindre än så till och med :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: