MARCH 12TH - Dagen efter tha B-Day

Jaha... då var jag 26 år istället för 25... Jag har aldrig haft en så bra födelsedag någon gång tror jag... Det började med att kvällen innan så frågade Jen om jag ville vara ledig hela dagen eftersom det var min födelsedag, men eftersom jag bara jobbar under frukosten och kliver jag inte upp då så sover jag bort hela dagen, så sa att jag ville jobba.. Hon tyckte jag va knäpp som inte nappade på att få sovmorgon :-) 
 
Somnade tidigt, SKÖNT, och vaknade upp till fina sms och en födelsedagsvideo, bra start! :) Klev upp och fixade frulle till kidsen, och dom kom ner och var på superbra humör och vi skämtade och skojade på! Lovely! Sen fikade jag frukost själv och senare kom Becky förbi och drack kaffe och hängde en stund.. 
 
Sen iväg och fixa lite ärenden, och sen hem igen för att hänga med kidsen som kommit hem från skolan.. Det var typ 18 grader varmt så vi var ute på gården och alla tre tog fram sina cyklar... Sen iväg till vapiano för födelsedagsmiddag! Det blev populärt av hela familjen, så nu är mitt favoritställe deras favvoställe också :) 
Efter vi hade ätit så sjöng alla för mig och så fick jag presenter och så hade Jen med sig söta små rosa cupcakes :-) 
 
Hem igen, och sen kom tjejligan och surprisade mig vid dörren. Alla tre uppradade med partyhattar, ballonger och självklart chokladbollar från ikea med tända ljus i :-) Tredje födelsedagssjungande och sen åkte vi iväg på aupair möte.. 
 
Det var tråkigt, vi ville inte va där, så vi stannade en stund sen smet vi iväg.. Jag försökte bjuda med dom hem till mig, men alla ville åka hem så jag ställde in mig på att åka hem och krypa ihop i soffan och typ slockna på 3 min.. Var sjukt proppmätt och riktigt trött... Då helt plötsligt så stannar Sofie och parkerar efter gatan, och jag fattar ingenting.. Dom muppar sig och håller på, så då fattade jag att dom hade annat i görningen... 
 
Såklart, så drog som mig till tommy joes.. en bar i bethesda... Fick mig en rosett som jag skulle fästa på tröjan där det stod B-Day Girl.. Sen blev det öl och alla som upptäckte den ville bjuda mig på birthdayshots... Men efter en stund sa jag stopp... :-) Sen hade Becky ringd dit lite annat folk också som kom och hängde :-) 
 
Vid tolv så åkte vi hemåt, sjukt trött och extremt nöjd över HELA dagen! 
 
Det bästa med hela dagen var blombuketten jag hittade utanför dörren! Innan jag hade listat ut vem det var ifrån. 
Eller... min första tanke var ju rätt... Men innan jag fick det bekräftat ;-) 
 
Puss på er! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: