MARCH 3rd - Planera semester

Jag måste börja planera semestern!! Jag har en vecka i april och en vecka i augusti... I augusti har jag nästan kläckt vad jag ska göra.. Jag och Lisa ska åka nånstans... Just innan jag ska åka hem till svea... Så nånstans varmt blir det då... Det lutar mot san diego... Men nu i april då?? Första problemet är resekompis?? Ingen är ledig och då är ju frågan om jag vill åka själv??
 
Jag tänkte först tanken att jag kanske ska åka hem till sverige den veckan.. Men det kändes rätt snabbt som en dålig ide.. Dyrt, långt och jag ska ju ändå hem snart.... Nä.... Så jag måste klura ut nåt annat... Jag vill åka till nashville och neråt.... Hmmmmmm
 
Sista tiden kommer gå så himlaaaaa fort.... Massa folk som ska hälsa på, sen ska jag hinna till NY några gånger till och så ska jag va ledig som sagt... Det är bara att börja planera och spara pengar om det här ska gå vägen.... Mycket att se och göra fortfarande.... :-) 
 
Imorgon är det fettisdag!!! MUMMA! Gissa vad vi ska baka??? ;-) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: