MAY 10th - Dålig uppdatering

Nu har jag sackat efter i uppdateringen rejält... Det är varmt ute och jag är typ aldrig hemma längre känns det som... Jag jobbar nån timme, sen är vi ute på långpromenad jag och Beckan, sen hänger vi på min terass på baksidan och glassar i solen tills det är dags att hämta kidsen från skolan... Hänger med kidsen en stund, sen har vi alltid nåt i görningen jag och B... 
 
Min dator skrämde livet ur mig för två veckor sedan. Det slutade funka. Jag trodde den gick sönder, och ALLA mina bilder från USA finns på datorn... Men tur som jag har så var det bara laddaren som var trasig, så jag beställde en ny på ebay för några dollar, och vips... nu funkar den hur bra som helst igen.... :-) 
 
MEN, igår så badade mig lilla iphone. Den lever på lånad tid. Micken har slutat funka, så jag kan inte prata på högtalare eller spela in ljud på den, och efter igår så gick det inte ringa heller... Det bara sprakade och varken jag eller den jag pratade med hörde nåt... Men idag verkar det funka att ringa iaf... jag håller tummarna.... Bara jag klarar mig tills jag kommer hem så är jag nöjd.... Måste investera i en ny i aug..... 
 
Jag och Beckan håller på boka resa till MIAMI.. kommer bli så sjukt kul!! Värme och sol i sinne! love love love! 
 
Nu ska jag ta min en powernap innan det är dags för jobb i två timmar, sen utgång ikväll... 
Tjing! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: