Lamp-mani

Jag vill ha mysiga lampor!!! Och ingen annan ska ha sådnana som jag har heller! Så därför ska jag ta saken i egna händer och göra mig en alldeles one of a kind lampa! Jag var på myrorna igår och inhandlade en lampfot och en skärm som jag ska bygga om. Detta är typ det roligaste jag vet och det bästa med det hela är att det blir så himla snyggt! Bilder ska väl komma upp när jag är färdig...

För övrigt så är jag hemma i stensele! Ikväll är det halloween fest på hotellet så det blir utgång med bästbrudarna! Utklädnad eller inte? Jag är lite velig, för jag köpte ju faktist en ny klänning som är så fin som jag så gärna skulle vilja ha.... Men men, vi får se hur det blir....

Nu ska jag ta mig lite fika och sedan mysa lite med Mysan...
/kiks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: