Nu har dom åkt...

Nu är det tomt här igen.. Mamma och pappa åkte hem igår och idag åkte Viktoria. Vi började med att på fredagen gå ut på stan och shoppa lite. Sen åkte vi hem och lagade tacos, och då hade mamma och pappa kommit hit. Så medans jag lagade maten så bar pappa och vickan upp alla grejjer från släpvagnen. Efter maten så gick vi över till Martin och Fredrik och hälsade på. Davd fastnade där och jag och Vicky åkte till Emil och Monica.. Det var jätteroligt där och sedan bar det av på Olearys. Och sen som vanligt så blev det ett fnittrigt avslut på MAX..

Helgen har varit jätterolig! Men som vanligt så går det alldeles för fort.. Igår började jag förresten jobba också. Det gick jättebra, och jag kommer nog att trivas hyffsat bra i alla fall..

Micron anlände idag också, så äntligen så kan jag göra varm oboy!!! woho

Nu ska jag börja göra mig iordning för jobbet... hade!!
/kiks


Kommentarer
Postat av: jonte =)

haha, kan du inte koka upp mjölken på en platta eller? ;P

2007-11-08 @ 20:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: