Jobbhelg

Tre veckor sedan sist, och det känns som igår... Men nu är den här jobbiga helgen här, och det är bara att ta sig igenom... På tal om ingenting....Måste på något sätt ta igen mitt liv.. Jag har gått i mysbyxor typ sedan i julas.. ORDNING ORDNING!!

Min näsa är helt igen täppt. Hoppas inte sjukan håller i sig och tar nystart så man måste gå runt och snora.. Åhh

På jobbet har vi en kille som spelar i ett band. Jag blev nyfiken och gick in på deras hemsida och kikade lite, hittade deras låtar och lyssnade på dom och dom är riktigt grymma!!! Riktigt skön musik! Lyssna själv HÄR

Nä, nu är jag trött. Har varit uppe sedan åtta imorse.. ska sova nu.. Gonatt!!
/Christina

Kommentarer
Postat av: Ida b

Jävligt skön musik... Jag hörde Jason Mraz igår hos en kompis på party. Jag kan verkligen inte tänka på annat än på PDOL och jag och du. :) Fan vad kung...

2008-04-26 @ 14:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: