Krasslig

Ja, nu har jag varit sjuk i två dagar och är redan rastlös. Fick ett il att jag vill fara och fika på stan nu när vårsolen är framme och allt. Men då kom jag på att jag är ju sjuk och att jag inte orkar... Men jag är himla sugen på att fara på rusta och köpa lite balkongmöbler, så man kan ligga där och sola.. Det är ju halft inglasat så det blåser ju inte heller...
Halsen är som ett rivjärn så ingenting är gott, och det enda som finns att göra här hemma är att se på teve eller sitta vid datorn... Datorn som vi förresten fått igen idag. Jörgen har varit snäll och lagat den åt oss, så nu funkar den bra igen.. Jag hoppas bara att det håller i sig..

Två månader kvar tills vi åker till utlandet.. Letar sommar klänningar för fullt och jag hittade faktist en jätte fin i västerås i helgen, sen såg jag i en tidning en jätte fin från lindex.. Fredag är ju löning så vi får se hur mycket som blir kvar efter alla räkningar, sen kanske det blir lite shopping....

Nu ska jag sätta mig i vårsolen en stund....
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: