Skön dag

Det har varit en härlig dag... Jag har som inte gjort nåt speciellt men dagen har kännt såhär lång och bra... En lång bra dag då man inte gör ett skit... Då gör det inte så mycket att man ska upp och jobba imorgon.... Jag pratade med sötaste vickan pickan i typ två timmar idag, vi andades ;-) Nä, vi la upp lite planer för framtiden... och helgen.... pratade bikini köp och massa sånt spännande...

Och efter det så blev jag sugen på att se efter HUR många bikinisar jag har... Så jag provade mina favoriter och då kom jag upp i 5 stycken som jag verkligen tycker om.... Och om vi sedan gångrar det med tre så får vi ut hur många jag har allt som allt.... KUL HJUL

Sen blev det middag hos maja och micke, stina var med också... Så vi gjorde hemma pizza som för övrigt blev dö gott... Maja kan som sin grej ;-) Sen åkte vi en sväng och hälsade på mickes faster och jag fick värsta monster blomman... Vi pratade lite om blommor och då sa hon att jag kunde ta en av hennes... Den är så himla snygg!! Då man köper den i affärn så är det pytte liten men den här hade verkligen växt och var hur stor som helst.... Så det var kul... jag behöver ju en massa nya blommor.. :-)

När vi kom hem så skulle jag och maja se film, så efter vi hade valt så blev det 28 dagar senare... jag har sett den förut men jag kom typ inte ihåg någonting, men jag kan ju säga att nu efteråt så är det ju den värdelösaste filmen jag har sett... Det var nog därför jag inte kom ihåg den... haha

Nu ska jag krypa isäng... Tog hem bee movie för någon kväll sedan... Jag och david skulle se den, fast jag somnade efter 20 minuter så david såg den själv.. Och nu dom senaste två kvällarna så har jag tänkt se klart den men somnat då också efter 10 minuter.... så jag har 40 minuter kvar av filmen som jag ska försöka hinna se nu.. Men det är som perfekt att ha en disney film att somna till.... det är som mysigt...

Ojoj vad det blev mycket nu.... Och nu kom jag på en sak till.. Hittade MIN hund idag... Världens finaste så jag ska ta mig en funderare... Det blir antingen en sån eller en tyra... Dom är väldigt lika men ändå så stor skillnad... Jag har hittat en bra uppfödare och jag hade tänkt höra lite med dom hur mycket dom kostar och så.... För det blir nog en efter sommaren någon gång..... kanske efter jul.... Ja nåt sånt......

Ajaja, nu ska jag snoza.. Good night!
/christina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: