Söndag

Ja då var det bara en dag kvar av den här helgen. Det har faktist inte varit så jobbigt. Grymt mycket folk som var inne och handlade igår och jag tror att alla skulle grilla. Det är sånna gånger som man blir opeppad på att jobba...

Betalade alla räkningar imorse så nu är det överstökat. Bjöd lilldavid på lunch på NK idag. Det var gott och nu har jag visat honom den godaste kladdkakan i världen. :-) Men på tal om det så börjar nya livet imorgon. Ska käka soppa i några veckor och träna som ett djur.. Nu när jag börjar på det nya schemat så har jag ju mer tid över. Inga sena kvällar... Sen har vi pratat lite löst om att jag ska ta ner vespan hit så jag tar mig överallt.. Men vi får väl se.. Om inte annat får jag väl köpa en ny cykel :-)
image71

VÅRRUSET 27 MAJ... Oj oj oj nu måste jag börjar springa så jag orkar med detta.. :-P SKA DU HAKA????

Kommentarer
Postat av: Gina

Jag har faktiskt funderat på att springa vårruset, men tror inte att jag har tid.. :/ Men du ska vara med eller? :)

2008-04-27 @ 16:51:00 / URL: http://Giinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: