Trött på att ringa

Nu har jag ringt åt alla möjliga olika håll. Och mina pengar på telefonen är snart slut pga det... Man blir ju så förbannad... Ringde först till alfa kassan, och där ville dom ju jävlas som vanligt, dom kopplade bort mig och jag fick vänta i en evighet, så till slut så la jag på för alla pengar höll på ta slut.... Dom kan ju studsa nånstans... jäkla skit

Sen har jag nu fixat att jag kan skicka in min telefon på lagning igen... Det går verkligen inte att ringa med den nu.. Hur irriterande som helst.. Det är ju bara det att jag inte har någon telefon som jag kan ha medans den är på lagning... skiiiiiiit

Jobbar idag också... börjar två slutar elva.... nu är det bara tisdag och onsdag kvar sen får jag vara ledig en dag...

/kiks


Kommentarer
Postat av: Emma Persson

Hejsan, är du ngt på träna nu!? vilka pass går du på?

2008-04-08 @ 12:23:19 / URL: http://peersson.blogg.se
Postat av: Maja

hej! jag har hittat en liten söt sak som jag tror skulle passa dig väldigt bra. =) kolla på bilden i mitten... http://www.blocket.se/vi/15725375.htm?ca=2_s hur söra är dom inte? =)

2008-04-08 @ 15:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: