Trött

Usch vad jag är trött.. skulle ha behövt sova i hundra år tror jag.... Sitter och funderar på vad jag ska göra för lunch... Magen börjar kurra nu.... Snart så börjar jag jobba... eller närmare bestämt klockan tre... Hinner inte göra så mycket innan dess.. Hela dagen går som åt när man börjar vid tre eller två.. Det är det jobbigaste..

Skulle se hairspray igår, men den var så dålig så vi såg inte mer än en kvart typ... Så då la vi oss i sängen och såg 27 dresses istället.. Den var faktist bra! Jag älskar bröllop!!! Jag har som tänkt ut hur hela mitt bröllop ska se ut, det är liksom drömmen.... Ja gud vad jag längtar till den dagen......

Fick nya kläder på jobbet i onsdags förresten. :-) Så nu är alla så fina så....

Nä nu ska jag ta och göra nåt vettigt.../Kiks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: