Deprimerad

Jag är redan less på att jobba. Ska egentligen bara jobba 4 dagar i veckan men nu jobbar jag 6 dagar i veckan. Det är lite skillnad... Bara för att alla är på semester så får man jobba ihjäl sig... Jag vill inte jobba mer, jag klarar mig gott på det jag har ändå... Åh, jag blir less... Det känns som att jag aldrig är ledig. Det här är andra helgen i rad jag jobbar och det är två helger kvar av jobb. Visst tycker jag om mitt jobb men inte så mycket så jag ger upp min fritid för att vara på jobbet. NEJ! Extra pengar är väl iofs bra att ha men inte då man verkligen nästan spyr av att fara på jobbet...

Imorgon slutar jag sex. Då är det bara hem och sova nästan. sååååå trötttttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: