Katastrof

Jag mår inte bra av att jobba så här mycket... Jag har börjat bli så stressad av minsta lilla... Mammas gener.... Nu har jag varit ledig två dagar på två veckor... Det är alldeles för lite för mig... Jag kände bara hur tårarna vällde upp när jag kom hem.. Men nu är det bara imorgon kvar sen ska jag hem på rehabilitering i stensele, så det blir bra. Sedan när jag kommer tillbaka så jobbar jag mitt vanliga schema så då ska nog allting gå bra... Men nästa sommar ska jag verkligen inte jobba mer än mitt egna schema.. Pronto

Åt en halv macka imorse sen hag jag inte ätit mer än en brejk under dagen. Och middag fick jag inte ordning på förrän klockan nio... Bra matvanor måste införas. Lite mer fantasi än pasta annars kapejsar ju magen... Sen ska ju träningen köras igång också.. Men nu tar jag mig ju enkelt bort på träna.. Inte tjorv... Usch, den här dagen blev katastrofdålig... Ska lägga mig i sängen och se en film som jag hyrt.. hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: