Konstigt!

Jag mår konstigt... Har sovit en stund nu efter jobbet och så har vi varit och handlat. Tre stora kassar med mat..Härligt!
Ikväll ska Elisabeth ha fest så jag ska nog fara dit. Är så himla seg men jag ska ta mig i kragen och fara dit.. Då får jag ta på mig fina kläder och ha kul.. Men det blir nog en tidig kväll eftersom jag jobbar imorgon.. Tycker inte om att vara seg på jobbet...

Igår så köpte jag en fisk. Så nu har jag den i min fina skål.. Så himla fint.. Skulle gärna vilja ha ett akvarium men det är ju både dyrt och mycket jobb... Så en fisk i skål får räcka :-)

Vart har sommaren tagit vägen.?? Tog den slut över en natt eller? Imorse var det banne mig nästan frost i gräset när jag cyklade till jobbet.. Jag höll på frysa ihjäl.. Halvkallt i luften också, det är bara solen som värmer.. Det känns helt plötsligt som vår igen... Nä, ska man redan börja längta till nästa sommar?? jo det verkar så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: