Men hallåå??

Vad jag blir irriterad när man ser folk sitta och skriva om hur "tjock" dom är, och hur mycket dom måste träna.. Va faan, ta en titt på er egen kropp och ta en funderare sen. Det finns dom som är smalare än mig som snackar om att dom måste gå ner i vikt?? Herregud, det betyder att jag är tjock?? Nä, man måste öppna ögonen och verkligen titta. Och en annan sak; jag tränar bara för att det är hälsosamt och att jag vill ha mer muskler och bli starkare. Men sedan finns det som som tränar för att bli smalare? Nej, något sånt finns det inte för mig.. Jag vill inte se ut som en anorektikerbarn! Jag har varit så mycket smalare än vad jag är nu och jag vill inte tillbaka.. NÖJD, det är något man ska vara...

Okej om man går upp typ 10 kilo och man känner hur det börjar välla ut så förstår jag att man vill gå ner igen, men när man ser höftknölarna sticka ut och så säger människan att dom måste träna bort allt fett, då blir jag rädd...

Stegräknare, matlista, räkna kalorier, GLÖM DET.. Det kommer aldrig hända.. Men att jag äter rätt mat och tränar två pass i veckan, det skulle jag vilja säga är lite mer hälsosamt.. Och slutligen en sak som jag alltid har funderat på.. Varför vill man vara så smal??? När jag var som smalast så tryckte jag bara i mig godis och potatis och pasta, för jag ville gå upp... Jag åt typ mest av alla mina kompisar när jag gick skola. Jag åt typ lika mycket som grabbarna.. mina kompisar sa alltid: "Helvetet Kicki ska du äta allt det där? Du är ju tokig" Jag tycker om mat... Jag går emot strömmen... yeee

svammel, nu ska jag sova

Kommentarer
Postat av: Gina

I agree =)

2008-08-13 @ 19:41:08 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: