Mysmorgon

Imorse så steg jag ju upp och skjusade davve på jobbet. Sen när jag kom hem så kröp jag ner i sängen igen och slängde på en film.. Efter filmen så ringde Maja och drog med mig på 4,5ans prommis.. Det var varmt och regnade inte ett dugg... Sen då jag kom hem så duschade jag och sen blev det lunch på victorias med Ida. Sen åkte vi runt på rusta, jysk, myrorna (självklart). Jag köpte äntligen ett torkställ. Har behövt det snart i ett år.. Men man är ju duktig att dra ut på sånt som måste köpas, och så köper man istället det man vill ha ;-) Sen blev det ett nytt duschset.. Jag köpte ju en baotastor, men det är så dåligt tryck så jag köpte mig en mindre nu, och det var värsta timingen, för jag fick hela setet för 49:- Nästan gratis :-)

Idag blir det grytan som mamma gjorde när hon var här... Får se vad man skulle ha ätit till bara...

IMORGON KOMMER HANNA :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: