Spännande

Jag längtar tills imorgon, ska på ett litet mission... Allt jag säger är att det är mitt i stan.. berättar mer imorgon... :-)

Ska snart jobba... börjar 18.00 och jobbar till 23... Men det känns ändå som att jag har hunnit göra mycket idag... Jag och Ida var och fikade på NK, sen kikade vi lite i affärer... Sådär lång söndagsfika, massa mys... :-)

Hörde om en kompis som blev misshandlad av några turkar i helgen. Det är hemskt... Jag tycker illa om dom som kommer till sverige och bara våldtar och slåss och lever jävul... Man ska inte dra alla över samma kant, men vissa förstör verkligen för sitt folkslag... Jag är rädd för mörka utländska killar över huvudtaget för dom har en sån konstig syn på kvinnor. Till exempel när man cyklar hem på kvällen och möter någon, då är det som att man bara väntar på att dom ska attackera en.. Nä, usch så hemskt.... sorri, men så är det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: