Yesss

Nu sitter jag här vid min nya dator som står på ett sprillans nytt databord.. Jag är NÖJD! Alla grejjer står i hallen och bara väntar på att packas upp, men det hinns inte nu.. Imorgon jobbar jag 7-15 så efter det ska jag hem och städa och göra fint... Det är enda dagen som jag kan städa innan helgen... Jobbar onsdag och på torsdag så ska jag och Maja vara på universitetet hela dagen och spana på alla nya studenter...

SÅ nu väntar sängen.. Och om någon dag så vet vi om Johanna ska bli våran roomie och blir hon det så flyttar vi på västra norrlandsgatan!! Det blir häftigt, då bor vi snyggast i stan.. ME LIKE! Men info kommer nog om det blir av...

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Oh no! du menar väl östra norrlandsgatan!? tänk om jag inte vart student, då hade jag velat ha den... :)

2008-09-01 @ 08:09:15 / URL: http://peersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: