På plats

Nu är vi på plats! Flytten ihelgen gick bra. Vi fick hjälp av Martin, han hade med sig ett släp, och så hade vi ju mammas bil.. Soffan gick inte ner för trappen på ostvägen, så vi fick skruva lös armstöden, men annars gick allt bra. Det var bara jobbigt att köra emellan hela tiden... Men nu är vi i den nya lägenheten i alla fall... Det känns jätte bra! Två minuter (om ens det) till bågen och nån minut till in till själva stan... kanon om jag får säga det själv!

Det är kartonger överallt, och innan man har fått upp allt... Det är ett bra tillfälle att städa bort gammalt som inte ska vara kvar, men David trycker bara in det i en ny garderob.. Han verkar inte tycka som jag, men jag vet att det är latmasken som bor i honom.... På torsdag kommer målarn och ska tapetsera sovrummen, så då blir det nytt och ännu mer fräscht.. Sen ska vi väl se vad vi kan göra åt vardagsrummet... Men det löser sig nog...

Jag har köpt ett helt kit så man kan göra gele naglar, så nu ska jag börja göra sådana naglar också... Ska prova på mig själv imorgon och se hur det blir... spännande...

Förresten så läste jag just att min bästa favoritlärare på gymnasiet, jag menar såklart Pia, jobbat med Annika Lantz i kvällspasset i P3. Jag tycker det är coolt.. Och under hennes ett och ett halft år som lärare åt oss, och ni ska veta att vi hade roliga diskussioner vi MP3 och Pia, så fick vi aldrig veta att hon hade jobbat där? När jag hör henne på radio, eller tv så brukar jag stanna upp och verkligen lyssna på henne, för hon är grym på radio, riktigt grym! Jag saknar tiden med MP3........

Nä, sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: