stånkkkk

Idag så väcktes jag av mina ljuva syster... Vi pratade i över en och en halv timme... Så jag klev inte upp förrän klockan var halv tolv.. Åt frulle sen så knåpade jag lite här hemma med julklappar... Och nu har jag just kommit hem från stan.. Har varit och julklappshandlat.. Tänkte köpa i.d men det jag skulle ha var slut.. Det var en tjej som hjälpte mig att få fram rätt färg och så.. Så jag fick mig en liten sminkning, och hjälp om vad exakt jag ska ha... Det är bra när dom ha duktig personal.. Och jag var faktist på åhlens... Man tror ju inte att dom ha så kunnig personal där, det är känslan jag fått för mig i alla fall.. Men nu har jag ändrat mig.. :-)

Ska se om det finns att beställa, för dom skulle inte få in något mer heller som hon kunde se... Vem vet, man kanske hittar nåt billigare.. det vore ju toppen :-P

Nä, nu ska jag göra pasta med kasslersås.. mMmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: