En dag på staaan

Idag har jag och Hanna varit på stan. Två fattiglappar och vi hittade EN MASSA som vi ville ha. Livet är ju tragiskt ibland.. Men jag hittade faktist ett par jeans som jag köpte, för sist jag hittade ett par snygga jeans som passade som smäcken så tänkte jag att jag skulle vänta i några dagar och sen när jag tänkte köpa dom så var dom väck. Så det mistaget gör jag inte om, så jag köpte ett par jeans idag som var SKITSNYGGA! Dom har nykommit in och det var inte många kvar, men lyckligtvis ett par i min storlek. Kärlek....

Kickan på stan bådar oftast inte gott. Det händer aldrig att jag kommer hem utan en kasse... Det är inte bra...  Skulle bara fika idag och ändå så kom jag hem med tre kassar....Grrrr

Jag hoppas låångt inne i drömmen att Hanna flyttar till toblerone, det skulle som vara helt perfect... Det skulle vara såååå himla kul. Och hoppas kan man ju alltid ;-)

haa dee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: