En ny dag

Idag hade jag sovmorgon till tolv. Det var skönt!
Igår var jag micke och maja som sagt i sundsvall på IKEA. Det var riktigt kul, men sen när vi kom till kassan fick jag självmordstankar. Det är ju bara så förbannat jobbigt att allt ska vara så dyrt ibland. Men men så är livet...
Köpte i alla fall JÄTTE fina grejjer. Så idag har vi skruvat och skruvat hela dagen. Sängen är uppe och så håller jag på inne på toan. Men nu ska jag ta och snabbduscha för jag skulle få jobba lite ikväll...

Sen är det bara hem och skruva igen...

Men tanke på det jag skrev igår så måste jag faktist tillägga att jag menade såklart inte alla mina vänner. Jag har ju faktist några stjärnskott kvar, och dom har visat sig att vara RIKTIGA vänner. Jag langtar tills du kommer och hälsar på Ida, du får mig som på så bra humör :-D

Frid och fröjd!
/kiks

En Bild från v-ås resan kan jag ju klämma in. Det kommer mera senare..
image42

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för det. Jag tycker att hon är finast i världen. Förståss! =)

2008-02-23 @ 16:45:23 / URL: http://linda1979.blogg.se
Postat av: ida björnstad

Det är kung vännen. :P Vad tjusiga du och syrran är. Så ovan att se er mörkhåriga bara. :P

2008-02-25 @ 09:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: