Helgen

Jag har jobbat hela helgen, så nu är det helt overkligt skönt att vara ledig en dag. Men ändå är det en massa som ska göras. Ska snart åka till Micke och hämta kabelgömmor, sen ska jag hämta paket på ok och sen på willys en sväng och söka jobb... Jag blir bara trött i hjärnan när jag tänker på det....

Men nu har vi ju städat och bytt ut alla möbler här hemma så jag vet inte vart mitt cv blev undanstoppat, eller om davvan har varit så klumpig och slängt bort det.... Hade skrivit ut en hel bunt så att jag skulle ha en massa hemma eftersom vi inte har någon skrivare här.....

Måste åka och träna ikväll också... och sola en liten stund.... Usch det är så mycket måsten... Jobbar imorgon och sen ledig på onsdag torsdag, då ska jag försöka bara vara och ta det lugnt.... fast det är tvivelaktigt eftersom vi bara är halvklara här hemma... det blir väl som det varit hela helgen.. jobba och så hem och slita tills man stupar i säng...

nä, ha en bra dag! /kiks


Kommentarer
Postat av: Emma

Vart tränar du?

2008-02-25 @ 13:24:49 / URL: http://peersson.blogg.se
Postat av: Emma

Åkej, så du tränar här på teg, men visst bor du på ersboda!? Eller har jag fattat fel!? jag är oxå på träna men har då inte sett dig där än. men vi kanske går om varandra. :P

2008-02-25 @ 18:42:07 / URL: http://peersson.blogg.se
Postat av: Emma

Haha, men jag kan tala om att du inte är ensam om det, jag gjorde oxå så. :D Haha, ja du jag brukar försöka gå på dance aerobic på måndagar ett grymt roligt pass, synd att det är veckans enda, sedan så älskar jag spinningen på tisdagar med Linda Hä, det det de passen jag bokar in vatje vecka, sedan så tar jag lite som jag känner att jag har tid och vill. :) Vad är du sugen på att gå på för något?

2008-02-26 @ 07:53:34 / URL: http://peersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: