Mello

Igår så blev det stan med micke och maja, hittade ett kap för ynka 29:- Har tidigare kollat på den klänningen och då kostade den 200:- så jag gjorde verkligen ett catch.. Sen så hämtade jag Hanna och så handlade vi lite mat och så for vi hem till mig och gjorde tacos. GÖTT, och proppmätt blev man. Men då laddade vi om och tog oss lite chips och dipp och så var det Mello för hela slanten.. Amy diamond var grym tycker jag!!

Och nu idag så fyller Micke år, så då var det kalas. Sen har vi bara varit hemma och fixat köket lite. Det blir bara bättre och bättre här hemma. Och om typ en och en halv vecka åker vi på IKEA och storhandlar ALLT som fattas här, så då ska förhoppningsvis allt kännas bra. :-)

Tänkte att jag skulle lägga upp en bild på Extreme Home Makeover.

Före                           Efter  
     
 

Jag är lite nöjd faktiskt ;-)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Heej babe! ÅÅh vad fint det blev med handtagen! Ha det så kul i västerås, längtar till nästa Mello frossa ;) Kram!

2008-02-11 @ 14:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: