Räser seat

Jag fullkomligen älskar Majas bil. Det går som ett skott och så är den liten och fin.. En sån skulle jag också vilja ha... Eller egentligen så är det ju så att jag ska köpa en golf när jag får ett heltidsjobb... Då jävlar har jag den snyggaste bilen!!

Har varit och kört runt idag. Jag var på coop, en sväng inne i stan och så for jag k-rauta en sväng..
Hittade inget av det jag skulle ha... suck

Nu ska jag köra på willys och köpa lite godis.. Måste ju hinna hem till halv, så jag inte missa friends..
Tjarååå

Längtar till den 7-8 mars!!

Kommentarer
Postat av: Gina

ME TO! =D Allt är fixat så jag är ledig då förresten =)

2008-02-06 @ 22:00:43 / URL: http://Giinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: