Snart hemfärd

Imorgon klockan tre åker vi hem, jag och mamma. Vi kommer till stensele ungefär halv nio kanske, och precis i tid så jag inte missa Greys.. Ibland så är turen på min sida ändå. :-)

Så på onsdag så kör jag hem till Umeå, men ett litet stopp i pausele hos Sabina för en fika paus. Sen ska jag in på dollar i lse en sväng också... jag längtar så himla mycket tills jag har varit på ikea, för jag vill fixa alla saker hemma.. det kliar i fingrarna på riktigt alltså...

nä, nu fick jag ont i armen!
hej då

Kommentarer
Postat av: Gina

Är inte greys på onsdagar? :p Dessutom måste du fika på Lilla B! :D Det stora, inte det bredvid åhlens ;)

2008-02-18 @ 19:29:35 / URL: http://Giinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: