Umeå

Då var man tillbaka i Umeå. Känns skönt.
Har faktist inte nåt humör till att skriva. Blev bara helt plötsligt irriterad och arg över en hel massa.
Om man bara kunde ha haft vett eller man kanske ska säga tur, att skaffa dom "bra" kompisarna när man var liten. Men med min tur så var det ju inte så. Men det är fan som blodiglar, dom suger sig fast och ska suga ur all blod tills man faller ihop och dör. Är det inte jag, så är det hela min familj. Och det är så jävulskt jobbigt så jag vill bara dö...

ÅHHH, jag ska kura ihop mig hos David, och bara försvinna från omvärlden.
Ni kan ju bara dra någonstans, allihopa

/Kicki

image41

Kommentarer
Postat av: Ida Björnstad

Fröken fräken, så får du inte tänka. Tänk på dom vänner som du faktiskt HAR istället...Om nu inte vi också är dom dåliga vännerna du valde?? Hoppas och tror inte det sååå upp med hakan nu vännen. Ovänner har man alltid haft och kommer alltid att ha.

2008-02-21 @ 15:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: