Jag är trött

Jag är väldigt trött.. Känns som om att jag har sprungit ett maraton eller liknande. Skulle gå på arbetsförmedlingen när jag slutade jobbet, jag trodde det skulle vara öppet, men icke. Innan jag hade hittat dit också, för jag hade visst glömt vart det låg, haha. Sen efter det så skulle jag gå och köpa mig ett gym kort, men det snöade så himla mycket så jag skulle nog ha frusit ihjäl på halva vägen. Så imorgon får det bli istället, så hoppas jag att det inte snöar imorgon!
Så när det inte blev att gå dit så strosade jag runt på stan en stund. Hittade nån fin tröja, så när jag får lön ska jag minsann gå och köpa en stor mys tröja!

Det är bara skit på teven också. Inte alls kul att vara ensam då. What to do? Har iofs ett helt rum som måste ställas iordning, för på söndag får vi en inneboende här ett tag... Så det måste göras innan helgen... Det känns trögt...

Men men nu ska jag nog lägga mig framför teven ett tag till
Ha det bra! /kiks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: