Kul!

Oj nu har det hänt en del. Igår så var Sabina och Tomme här för lillen skulle tattuera sig. Så det blev en sväng ut på strömpilen och lite andra småsaker medan han satt och blev ristad i armen. Idag är jag ledig. Har bokat tvättid för hela dagen, för nu är berget inne på toan för högt. Tråkigt bara att det är så jobbigt...

Träningen har som inte börjat med en rivstart om jag säger så. Det är gratis hela januari på Träna, så det är så jäkla mycket folk på alla pass då, så jag ska börja nu här i februari. Eller i veckan, funderar på att åka dit ikväll på bodypump, beror på hur min intervju går idag :-) Ska försöka dra med mig david också... men jag tror det är mission impossible...

I lördags så var jag och Hanna och såg förtrollad på bio, HUR bra som helst. Sedan for vi hem till henne och sjöng lite singstar. Jag skulle ha haft ett ps3, det var coolt... Och på tal om det så ska jag köpa ett nytt spel till singstar. Jag vill ha Svenska Schlager.. Det är bara bra låtar och alla kan dom... hur kul som helst... Och vet ni vad, det är ju faktist min födelsedag snart ;-)

En sak till vi gjorde igår. Vi var och kikade på en soffa. Så i 1 mars ska vi investera i en ny soffa. Så det blir bara att jobba jobba tills dess.. jag LÄNGTAR!

Och förresten.. Vad KUL med lite comments.. :-)
Ha det bra! /kiks

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: