Men hallå vad sysslar ni med?

Det är jättemånga som är inne och läser på min blogg varenda dag, men inte ett enda avtryck får man se? Jag måste ju ändå skriva om rätt roliga saker eftersom det är flera stycken som är inne och läser varenda dag. Men jag tycker att ni kan kommentera lite också faktist!

Idag så tog jag sovmorgon. Om man bortser från att det ringde två signaler från kommunen halv åtta imorse och sen kunde jag inte återgå till min djupsömn. Pain in the ass! Väntar på att lilla söta Hanna ska vakna för vi ska på stan idag. Sen är det HELG! Undra vad man skulle ha hittat på?

Hittade ännu mer kläder som jag vill ha när jag var på stan igår. Me want money! Snart får jag ju lön, men det är ju rackarns för jag måste ju spara till jag åker till västerås. Fast egentligen, min garderob är redan typ överfull! haha

Ska förresten gå på gala i mars. YIHO! Så jag ska antingen sy upp en röd satin klänning, eller så måste jag köpa en. Kruxet är att jag måste hem till mamma om jag ska kunna sy en klänning för jag har ingen symaskin. Så vi ser väl.. Men ändå, GALA, hur kul blir inte det?!?!?

Tack och adjö! /kiks




Kommentarer
Postat av: Björn Snyggson

Nu lämnar ja ett avtryck åt dig! :D / hemlig beundrare

2008-01-18 @ 23:14:38
Postat av: Ida

Okej då, jag måste väl. :P Jag hittade skivan MEN då har jag inte lyckats bränna ut dom på rätt sätt för de finns inte där. :/ Jag styr nästa gång jag kommer hem.
Sköt om dig vännen. puss å heeeeeeeeeeej

2008-01-19 @ 09:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: