Min nya kärlek

Imorse så kom det en liten ängel och flög in genom fönstret med en dubbelsäng! TACK gud för att du hör mina böner ibland. Det ska bli som en befrielse att gå och lägga sig ikväll och veta att man inte behöver trängas något mer!! Det är min nya kärlek det!

Annars så har dagen som varit halv bra. Jag sålde hyffsat bra och jag tog mig äntligen över bron, så nu har jag mig ett gym kort! Du blir det att bränna av! Topp trim till beachen 2008, hihi

Imorgon så blir det fika på stan med Hanna, kanske en liten tripp på stan, man vet aldrig. Är så sugen på att shoppa loss men jag ska spara mig till västerås. Fick nämligen en resa av mamma! Så jag och mams ska åka ner i februari! LÄNGTAR

Klockan är mycket också. Orkar inte sitta och vänta på dave, då kommer jag att somna sittande!
STORAsängen kallar!! Hare bra! /kiks

image19
Nu fattas det bara massiva kuddar att placera i sängen! Mmmmyyyysss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: