Singstar

Igår var det singstar fest hos storasyster. Jag blev bjuden på middag först som tur var, eftersom kylskåpet hemma var tomt, haha!  Sen drog sjungandet igång. Några av oss sjöng tills halsen inte orkade mer. Och eftersom det började vräka ner snö så fick det blir så att jag övernattade hos syrran. Och dagen efter började vi med att äta frukost buffé på plaza.. GOTT! :-)

Just nu så sitter jag i sängen och skriver, haha, för jag har just packat upp Good Luck Chuck och ska snart köra igång den. Dom säger den filmen är bra så vi får väl se. Klockan är mycket upptäckte jag nyss så jag kanske hinner somna innan ens halva filmen har varit. hihi

Visst har jag fått till fin design förresten? När jag var hemma i stensele så satt jag och knåpade en hel kväll och som tur var så kom jag ihåg lite från datakursen vi hade på gymnasiet. Det lönar sig att lyssna på läraren ibland. haha.

I veckan börjar mitt nya liv. Då ska det börja tränas. Inge mer chips och dip på ett tag. Jag ska bli vältränad :-)
Jag ska dansa bort min feta röv som vickan mobbar mig för.. hahaha

Ha det gott! Kiks

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: