Snöstorm

Ja, det är ju just typiskt att det ska bli såhär. Det är värsta snöstormen ute och jag måste gå till bussen om en halvtimma typ. Jag tycker synd om mig själv. :-(

Men, nu har jag i alla fall jobb så jag är lycklig än fast det är snöstorm. Imorgon börjar jag och sedan rullar det på. Det kunde inte kännas bättre än såhär. Så nu blir det jobb i två veckor sedan åker jag till västerås. Sen kommer jag hem efter en vecka och då ska vi köpa en soffa. Så det blir mycket på en gång nu. Mycket att längta till..

Nu måste jag göra mig iordning. Så jag hinner till "jobbet".
/christina

Kommentarer
Postat av: Gina

Vad skoj att du fått jobb, vars är det? :)

2008-01-24 @ 22:50:05 / URL: http://Giinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: