Apan

Nu så har jag lyckats få upp några bilder på apan... Så ni får gå dit och kika...

Igår hade jag myskväll med mig själv.. Jag hämtade ut paket igår från adlibris - fortsättningarna efter guldkompassen.. Så då för att inte missa något viktigt så såg jag filmen igårkväll och när den var slut så gick jag och la mig och började läsa... Kul kul... Men jag längtar tills David kommer hem... Jag hann ju knappt träffa honom innan han drog iväg till barsele...

Nu ska jag prova fika lite.. Känner mig inte sugen alls, men man måste ju äta.. Sen ska jag ner på stan en sväng... Fördriva min dag litegrann.. Känns onödigt att man inte har något att göra... Jag har ju faktist bara fem dagar kvar av semestern... HJÄLP!!

Nä, kika apan om ni är nyfikna... Hadeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: