Det är så...

Tragiskt nog så är detta sista dagen på semestern... Bilen är sönder och cykeln är det någon terrorist som har gjort punka på. Jag är inte alls glad.. Jag vet inte hur man lagar ett däck? Och imorgon ska jag på jobbet, men HUR? Det lär ju blir spännande...

Måste tvätta upp mina arbetskläder idag. Ska ta och slänga in dom nu bara jag hittar åt dom. Jag har städat bort dom någonstans.. Sen är det alla kläder från grekland som ska tvättas upp... Det är ett BERG.

Snart kommer david hem och då blir det mat.. Men vad vet jag inte för vi har inte orkat handla något.. Får se vad det blir för hopkok... Men en annan sak som har gnagt i mig mycket på sistone! Jag vill åka på IKEA. Jag vill verkligen åka.. Om jag bara hade en bil så skulle jag åka första lediga dag. Jag vill jag vill jag vill

Nä, nu ska jag väl börja tvätta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: