Fisk i skål

Jag ska köpa husdjur imorgon... :-) Jag och Maja...

Och nu har jag just kommit hem och imorgon börjar jag sju på morgonen så det innebär ju att jag måste kliva upp om sex timmar typ... Inte alls skönt. Men det är väl bara att plåga sig som vanligt... Gjorde samma sak förra veckan och det är ju inte kul, det var då jag försovde mig lite... Men i alla fall så slutar jag halv två så det är ju skönt...

På tal om jobbet.. Det är ju nån fortbollscup här i umeå för typ 10-17 åringar.. Jag skulle väl tippa på att varje grupp hade en halvtimmas rast så dom bara bytte av varandra. Typ 30-40 ungar på EN OCH SAMMA GÅNG, köpte en godispåse och en dricka... Kön var oändlig och dom skrek rent ut sagt.. Det var ett jäkla liv. Men sen efter tio så blev det lugnt.. Då var dom väl tvungna att gå och sova. haha...

Måste slura nu... Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: