Måndag

Ja, då var det tre dagar kvar... Idag ska jag städa hela dagen... Jag har inte orkat börja ännu men snart ska jag ta tag i det... Jag ska slappa en stund först.. Igår när David kom hem så gjorde vi jordgubbsmilkshake och så såg vi "defintely, maybe", GRYMT bra film och jag säger verkligen det SE DEN! Det var en höjdare...

Jag såg också "meet the spartans" igår i väntan på att david skulle komma hem. Hur rolig film som helst och jag skrattade som en tok flera gånger... Det förvånar mig att dom verkligen får driva med folk hur som helst... Dom drev bland annat om britney och killen som grinar som en tok på youtube och säger leave britney alone.. Det var roligt... Har du tråkigt så se den!

Nä, nu ska jag ladda inför städningen... hadeeee


Klänning gojane
Skor Gojane
Clutch forever21


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: