New Furniture

Idag så har jag hämtat ut mitt nya köksbord. Det är snyggt! Men jag är lite missnöjd med färgen, den är så mycket mörkare än vad visningsbordet var. Och stolarna är mycket ljusare så jag ska åka på jysk imorgon och höra vad jag kan få göra. Helst vill jag byta till ett annat, för det är ju inte så hett om stolarna är ljusare färg än bordet... Så det är nåt jag måste fixa imorgon...

Jag och Maja ska ha en dejt imorgon. Det var länge sedan... Vi ska köpa en skål och fiskar och blommor, ja det är en massa som vi vill ha.. Och jag tror att hon kommer få det så snyggt med fiskarna.. Jag är också sugen, bara man inte tyckte det var så jobbigt att städa skålen.. Den skulle väl dö om jag köpte en.. haha

Nä, nu har jag solat och nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite... Jag är helt besatt av boken, haha... Davve är och solar nu så han kommer väl snart... Och här kommer en bild på mitt nya bord.. :-) God natt

idag var vi onyttiga och åt pizza.. :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: