...Hemma bäst

Jo, nu är jag i stensele hos mamma och pappa. Åkte igår på dagen så jag var här vid halv sex, jag plingade på hos odlarvägen 1 och så kom mamma och öppnade. Hon blev så överraskad att det var jag! :-) Så då åt vi lite middag och sen for vi till storuman och åt en glass på kisoken, där vi träffade kusin Linda+Jonny och Jullan, och så kom Jan och Anita, så det var trevligt...  Sen när vi kom hem så gick vi över till Billy & Susanna och satt ute på altanen.. Det är VARMT i stensele.. Det blåser mer kallt i umeå, så det var skönt att komma hem :-)

Och idag har vi varit och kikat på nationalfirandet och så fikade vi på aktiviteten, sen handlade vi lite och nu har vi legat och solat i någon timma. Nu ska vi börja grilla, nam nam...

home sweet home.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: