ledig

Nu har jag jobbat färdig... Vad ska man hitta på imorgon då?? Jag ska nog kliva upp i tid och fara och gå på stan en sväng.. kanske Hanna vill följa mig om hon inte jobbar.. Hanna ska bo hos mig ett tag.. vi ska ha så kuuuul :-)

Nu måste jag äta något... Vet inte vad bara... jobbigt att göra mat åt bara sig själv... hmm hmm-.... Jag låg ute och solade på balkongen igår.. brände mig lite, det bara FOFF, så hade jag blivit lite röd... Sen blev det värre på igårkväll när jag jobbade, men jag smorde in med massor av kylbalsam när jag kom hem så imorse när jag vaknade var det helt ok.. Inte ens en gnutta röd :-) Det är roligt, för nu efter att jag varit utomlands så får jag färg mycket fortare... fortare bruuuuun!!

maaaat

Kommentarer
Postat av: Gina

Haha jaaa jag vill vara en av dom lyckliga sex! ;)

2008-06-04 @ 18:32:54 / URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: Fanny

hahahaha, fan va jag skratta. Minns hur man cykla som FAN för att inte få dom rackarna i håret.. Minns du dom stora med spröt!? iiiih!

Äckligt!



Sola lungt :)

2008-06-05 @ 00:11:14 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: