Snart hemfärd

Hela jag vill till stensele, NUUU!!! En dag kvar sen får jag åka HEM!!!

Har suttit och pysslat ihop ett litet schema för hur min nagelverksta ska gå ihop nu när jag kommer hem... Har mejlat till er som har sagt till att ni vill ha naglar.. Och nu kan man inte ångra sig! Vill bara påpåeka det!

Har städat ur garderoben och jag tror faktist att hälften åkte... Elisabeth åkte hem med 4 påsar... Men nu finns det plats för lite nya kläder... wihi... Ska tvätta och städa lägenheten nu.. Sen kommer jag inte tillbaka på typ en månad.. SKÖNT!

nu ska jag äta fisksoppa, MUMS

Kommentarer
Postat av: Gina

hallå =) Du jag vet inte om jag har tid på onsdagen :( Antagligen är jag hemma i Tärnaby då.. :(

2008-06-22 @ 19:48:29 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: