Sommarfräsch

Dagen började med att åka till mormor och fika gofika.. Sen hem och lägga sig på gården och sola... Heeeela dagen lång har jag och mamma legat... Skönt! Pastasallad till middag och sen har jag suttit och tittat på en massa goda recept.. Hittar huuur många goda sliskiga tårtor, typiskt just bara för man inte får äta sånt så ska man hitta allt möjligt gott... Men jag hittade massa bra recept på smoothies som jag ska göra.. Ska gå och köpa mig en stavmixer på tisdag och så prova.. smasken!!!

Sen nu ikväll så har jag fått håret klippt och färgat! Känns sommarfräscht och välvårdat!! Så solbränd och ny kalufs.. Kan det bli bättre??? :-)

Hittade lite bilder här på mammas dator när jag snokade runt :-)


Systrarna Andersson och puppysarna
     
saknar partypolarn!!!

Kommentarer
Postat av: Gina

Köp en blender, betyyyyydligt lättare att göra smoothies med, promis! :)

2008-06-08 @ 18:46:10 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: