Stensele

Idag har jag gjort naglar på Jannike och Vickan. Dom blev helt sjuk bra. Jag börjar få in the feeling... HAhihooo

Handlade idag det som skall drickas på fredag, så nu är det kirrat i alla fall... Nu är det bara att invänta fredagen.. tjihoo.. Jag har faktist inte så mycket mer att skriva. Jag och Viktoria ska gå och sola nu, stek stek... och på söndag så drar vi iväg till GREKLANDIO.. Jag hade varit sur på vädret om jag hade varit hemma, men nu kvittar det faktist för jag ska minsann utomlands till VÄRMEEEN... hihahahoho

Sen ska vi hälsa på Timon och Hanna.. :-)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Okeej, ja hon jobbar jämt så hon har nog inte hunnit se de. :) Fan, de va synd. För vi jobbar båda imorn.. :/ Hur har du det på kvällen?:)

2008-06-25 @ 20:47:34 / URL: http://bumfan.blogg.se/
Postat av: Johanna

aaah.. jag vill ju va med dig pa Storumandagarna! saknar dig extra mycket nu. Ha sa javla kul i Grekland ocksa!

2008-06-25 @ 21:45:51
Postat av: Gina

Vars till grekland ska ni? Flyger ni från umeå till stokholm först eller? =)

2008-06-26 @ 14:17:40 / URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: Jannike

Jag är jättenöjd med naglarna! ;) tack igen!

2008-06-26 @ 23:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: