storstädning

Nu har jag städat hela kvällen! Så nu är det städat och fint... Har dock inga rena lakan för torkskåpet är så jäkla litet så dom ryms inte däri.. Så det har blivit staplat på hög alla gånger vi har bytt i sängen... Så nu kör jag tvättmaskinerna för fullt för jag upptäckte att vi verkligen inte har några rena... Blir nog att knyta runt ett påslakan att sova på inatt... shit shit, inte bra inte bra...

Jag är så trött... Ska gå och sova nu.. Jag och Hannis har just sett på min stora kärlek... Det är rätt trevligt att ha en roomie, man kan göra massa saker tillsammans.. Det är bara så ovant, när man är så van att vara själv.. :P

Nä, god natt!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Glöm det!!!! HAHAHAHA ;)

2008-06-13 @ 18:03:46 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: