Storumandagarna

Förfest hos en Ida Björnstad med alla stenselebrudar... Singstar och det kan ju inte bli bättre... Jag och Fanny sjöng halsen av oss det första vi gjorde, men vi var BRA! haha... Fångad av en stormvind here i come!!!! Hotellet nästa och det enda som kunde ha vart lite bättre var väl ändå musiken? jag tycker inte om det.... En massa bilder kommer upp sen, men jag fota så mycket så batterierna tog slut så dom kommer upp senare... tråkigt nog...

Imorse så laddade vi bilarna och så åkte familjen andersson mot västerås... Härligare familj får man leta efter.. Mamma Vickan och Tomas i en bil och Jag och Bettan hade turen att åka med pappa.. Pappa spillde glass på sig innan vi hunnit komma till skarven och det var en lååång ramsa som drogs kan jag lova... Sen har vi sjungit och galat som nå toka heeeele vägen!! Och imorgon så åker vi vidare till Grekland!! HAHA! Så vi ses om två veckor, då kommer vi hem bruna som nå pepparkakor... HIHIHAHAHAOHOHOH

Tack för detta året och så får man börja längta till nästa än en gång då...
Hörde att perelli inte kom till storuman, tråkigt!!


Kommentarer
Postat av: Ida B

Tack, tack, tack för en otroligt trevlig kvbäll. Usch vad tråkigt det känns att åka tillbaka nu. :( Kicki, ha nu en super trevlig resa... :) Är sjukt jävla avundsjuk

2008-06-29 @ 11:40:26
Postat av: fanny

Tack själv för en toppen kväll! :D

Hoppas ni har det bra i värmen!



Kram

2008-06-30 @ 11:11:14 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Ida B

Hallåååååå, när får vi se bilder från S-dagarna? :P

2008-07-16 @ 15:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: