Efter helgens bravader...

Så är jag trött! Det känns som att jag inte fått sova nå mycket... helt utmattad... Fredagen började otroligt bra, middag efter många om och men, sen kom hanna och då körde vi singstar... Sen vid tolv så åkte vi in till stan på X3M, vi blev lite sena men vi hade så roligt med singstar :-) Sedan efter vi kom dit så dansade vi hela kvällen och hade faktiskt kul.. Direkt när vi hade kommit och hängt av oss jackorna, så då trffade jag Ludde!! Jag blev på himla paff.. KUUL!

Och hörrni brudar!! snart ska vi ha rematch... :-)

        

Kommentarer
Postat av: Vicky

nu funkare :)

2008-03-10 @ 00:38:23
Postat av: Ida

ååååå, jag vill, jag vill... Nu är jag tillbaka till jobbet. första dagen igår som jag kunde äta i ordning. Det var skönt. Så jävla kung att du träffa Ludde. Vi hörs damen! Kram

2008-03-10 @ 10:29:22
Postat av: Ida

ps: Vilken fin lägenhet ni verkar ha. :P

2008-03-10 @ 10:30:22
Postat av: Gina

Ja det var en superrolig helg! :D

2008-03-10 @ 19:54:06 / URL: http://Giinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: