Love in stereo

la laalaaa.... Lyssnar på Olas schlager låt... Den poppar ganska bra.... Charlottes Hero också, det var bra den vann!! Har nu hela albumet från melodifestivalen 2008. :-) Det var faktist ganska många bra låtar... Amy diamond var också okej... Sen var ju Sannas Empty room helt underbart bra.... Tjejen är grym på att sjunga!

Har jobbat sista dagen idag... så nu ska jag bara njuta av ledigheten och va med mamma och pappa.... Gruvade mig för att jobba idag, det är liksom en jobbig känsla.... Men det gick väl bra, höll mig borta så mycket jag kunde.... :-/

Har träffat Ida idag också. Tänkte ju att vi kan ju inte vara hemma samtidigt utan att ens se till varann.... Så jag körde förbi, och då var kvinnan ute med deras nya lille valp, och hon var så söt.... 7,5 vecka, som en liten tuss... dom är ju bara för go....

Nä nu ska jag käka!!!!
/kiks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: